Mandalorian enthusiasts, ahoy! Whether you are a Fandalorian, avid Karen Traviss reader, Clone Wars buff or simply a Boba Fett admirer... we salute you!
HomeFAQMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 (OOC) Planning Thread!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuthorMessage
Kote
Warrior
avatar

Number of posts : 144
Planet/System : currently on deep scouting mission in the Unknown Regions
Credits : 144
Rep : 16
Registration date : 2009-03-19

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Tue Aug 11, 2009 5:11 am

Oops, you've got a fight in the cantina, and I just don't know where to put Tyre now. That's the problem with being slow to answer - once you're back, you usually find your character dumbly standing in the middle of some action.
Back to top Go down
Dha'Aden
Warrior
avatar

Title : Gun for hire
Number of posts : 145
Planet/System : Somewhere on Dxun...I think
Credits : 176
Rep : 9
Registration date : 2009-04-24

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Tue Aug 11, 2009 5:53 pm

Hey well there's your answer hmm? Tyre stood amoungst the ensuing chaos dumbstruck and utterly shocked...or he hit his head and has been rendered unconcious, or he might have taken a break from this whole crazy house and come back to find it in smoke....

Lol it's still quite possible for him to be involved in someway or another so don't stress to much vode Wink
Back to top Go down
Kote
Warrior
avatar

Number of posts : 144
Planet/System : currently on deep scouting mission in the Unknown Regions
Credits : 144
Rep : 16
Registration date : 2009-03-19

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Wed Aug 12, 2009 2:22 am

Or he just stepped to the wall and enjoyed the show, saying "not my problems, I wasn't paid to guard Hec". Laughing
Back to top Go down
Dha'Aden
Warrior
avatar

Title : Gun for hire
Number of posts : 145
Planet/System : Somewhere on Dxun...I think
Credits : 176
Rep : 9
Registration date : 2009-04-24

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Thu Aug 13, 2009 2:53 am

Just incase anything happens with the Rp, I'm gonna be away this weekend, that being from tomorrow(friday) to Sunday...please leave any messages at the Guns for Hire offices Razz

Anyways gj to all who have been put their time and effort into this great role play...can't wait to see what happens next Twisted Evil
Back to top Go down
Dha'Aden
Warrior
avatar

Title : Gun for hire
Number of posts : 145
Planet/System : Somewhere on Dxun...I think
Credits : 176
Rep : 9
Registration date : 2009-04-24

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Tue Aug 18, 2009 6:19 pm

Requesting response to Solus's charge and random shooting with an SFor carbine from Catika Very Happy
Back to top Go down
Catika
Vice Chief
avatar

Title : Medpack Dispenser
Number of posts : 349
Planet/System : Ord Mantell
Credits : 400
Rep : 65
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Mon Aug 24, 2009 10:57 am

Yeah yeah yeah I'm a lazy bum.

OKAY SO I POSTED in the fight thread with Isazu coming in to pick up the Scourge members and take them to safety.

The next optional thread is going to be at Dr Cael Ukar's no-questions-asked clinic for anyone (Red Flare or Scourge, awkwaaard) to get their injuries looked at.

Soon we're going to find out what Hec is going to do to retaliate, and Contardi is going to flip her shit when she finds out about Vande. DUN DUN DUNNN

If anything is confusing or you want to contribute ideas or what have you, please let us knooow! I apologize for the lull in action and I know some of your characters need some more attention/stuff to do. But we can work it out! I hope you enjoyed the break. Razz

k bye.
Back to top Go down
http://rc1140.tumblr.com
Aster Corbett
Specialist
avatar

Title : The Adjective Noun Verber
Number of posts : 44
Planet/System : Trying desperately to get off of Terra.
Credits : 35
Rep : 1
Registration date : 2009-06-16

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Mon Aug 24, 2009 11:08 am

Catika wrote:
Yeah yeah yeah I'm a lazy bum.


Soon we're going to find out what Hec is going to do to retaliate, and Contardi is going to flip her shit when she finds out about Vande. DUN DUN DUNNN



Which reminds me, Vande's going to finally make it down there soon.

(He was far away, whoops)

And fun things will happen.
Back to top Go down
Aster Corbett
Specialist
avatar

Title : The Adjective Noun Verber
Number of posts : 44
Planet/System : Trying desperately to get off of Terra.
Credits : 35
Rep : 1
Registration date : 2009-06-16

PostSubject: Vande's next move   Mon Aug 24, 2009 8:44 pm

Concerning Vande's next move.

He gets there too late to get into the action, but he will show up to flip the retreating Scourge off.

I guess that's when our lovely Red Flare members will meet him and take him in for questioning.

He did blow the initial speeder from a top floor of a Coruscant building a few Coruscant blocks away-- which is pretty far.

That sound good?
Back to top Go down
Catika
Vice Chief
avatar

Title : Medpack Dispenser
Number of posts : 349
Planet/System : Ord Mantell
Credits : 400
Rep : 65
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Mon Aug 24, 2009 8:52 pm

The only hitch I see is that Catra might need some immediate medical attention, but if Vande can convince Red Flare that he did it right off the bat, I'm sure they could take him with them and see what Hec thinks. Very Happy So that should work!

(lol I gotta look out for Catra since I off the top of my head decided she'd take a hit from a heavy repeating blaster.)
Back to top Go down
http://rc1140.tumblr.com
Dha'Aden
Warrior
avatar

Title : Gun for hire
Number of posts : 145
Planet/System : Somewhere on Dxun...I think
Credits : 176
Rep : 9
Registration date : 2009-04-24

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Mon Sep 07, 2009 3:27 am

Yea I'm just guessing here but that would kinda hurt.....alot

But hey beskar'gam can do amazing things like stare death in the face while pulling faces Smile
Back to top Go down
Kaitou Kage
Lurker
avatar

Title : Nikto Fanboy
Number of posts : 3
Credits : 3
Rep : 0
Registration date : 2009-09-03

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Mon Sep 07, 2009 12:15 pm

Hay gusy.

I'm gonna join up as soon as I finish my profile >->

Catika, you wouldn't happen to have some kind of copy of Ehp's old bio running around, would you? I'm trying unsuccessfully to remember some details so I can finish it and send it to Tenna.
Back to top Go down
Catika
Vice Chief
avatar

Title : Medpack Dispenser
Number of posts : 349
Planet/System : Ord Mantell
Credits : 400
Rep : 65
Registration date : 2009-03-16

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Tue Sep 08, 2009 9:22 pm

Sorry Kage, I thought I had it but apparently I didn't save that bio. Oops. :/

As for the rest of you, IIIII don't know when the game's going to get another push. Hopefully sooner than later. Sorry about the deadness.

I hang my head in shame.
Back to top Go down
http://rc1140.tumblr.com
Dha'Aden
Warrior
avatar

Title : Gun for hire
Number of posts : 145
Planet/System : Somewhere on Dxun...I think
Credits : 176
Rep : 9
Registration date : 2009-04-24

PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   Thu Sep 10, 2009 3:22 am

Awww no worries lol, we'll get to it eventually, it's bound to happen....not like we have any choice...right?

I'm in a position with both chars that require someone else to act lol....so I can't help out there :/ buuut I could chuck in a random npc to cause some havoc Razz but don't worry I'm not that mean Wink
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: (OOC) Planning Thread!   

Back to top Go down
 
(OOC) Planning Thread!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 7 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» Naruhina Month Planning Thread
» WHAT ARE YOU PLANNING TO COOK FOR CHRISTMAS DINNER ?
» The Flat/Satin Black Thread
» A Miyu Thread
» Green lantern Merch thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: What are you doing here? :: RPGing-
Jump to: